Klachten en geschillen

Wij horen graag als u tevreden bent over onze praktijk, maar het kan helaas ook voorkomen dat u een andere ervaring heeft.

We vinden het belangrijk dat u uw mening of klacht met ons deelt zodat we in staat gesteld worden alles te doen wat in onze macht ligt om de kwaliteit van onze zorg te waarborgen en u tevreden bent over de verkregen zorg.

Wij adviseren u om altijd eerst met ons in gesprek te gaan. Uw klacht wordt door ons serieus genomen en we zullen er alles aan doen om in onderling overleg problemen en misverstanden proberen op te lossen.

Komt u er met ons niet uit in een persoonlijk gesprek, of wilt u meteen een externe partij inschakelen dan kunt u uw probleem kenbaar maken via een klachtenformulier bij de Stichting het Nationaal Register van Chiropractoren (SNRC). Zij zullen uw klacht of geschil verder in behandeling nemen.

Klik op deze link voor de website van de SNRC.
https://registerchiropractor.nl/klachten/klachten.html